Koronawirus: komunikacja ogólna

Paris, Wtorek, 24 Marzec 2020

Corporate

Coronavirus: general communication

Coraz szybsze tempo rozwoju kryzysu związanego z epidemią koronawirusa, nadzwyczajne ograniczenia wprowadzane przez kolejne rządy na całym świecie, reperkusje już w tej chwili widoczne w gospodarce i ich wpływ na funkcjonowanie rynków finansowych składają się na ten szczególny moment w naszej historii.

W obliczu tej sytuacji Amundi podjęło szereg działań mających dwa podstawowe cele: ochronę zdrowia ludzi - naszych klientów i pracowników - oraz zapewnienie ciągłości świadczenia wysokiej jakości usług, jakie do tej pory oferowaliśmy naszym klientom.

Nasze bieżące działania w obecnej kryzysowej sytuacji bazują na trzech filarach:

  • po pierwsze – zarządzanie inwestycjami klientów, z taką samą troską i uwagą jak do tej pory. Dzięki dobrze przygotowanej i efektywnej infrastrukturze IT 90% naszych pracowników może pracować teraz z domu, a nasze zespoły inwestycyjne są zmobilizowane do jak najskuteczniejszego zarządzania środkami, pomimo dynamicznej sytuacji rynkowej. Nad stabilnością naszej infrastruktury informatycznej czuwa ponad 600 osób, w centrach operacyjnych i siedzibach zapasowych we Francji i innych globalnych lokalizacjach. Nasz zespół zlokalizowany w centrum operacyjnym we Francji zarządza bieżącą komunikacją pomiędzy 5 tysiącami naszych pracowników na całym świecie.
  • po drugie – zapewnienie naszym klientom niezbędnego wsparcia i bieżących informacji, aby pomóc im przetrwać obecne zawirowania na rynku. W tych wyjątkowych okolicznościach utrzymujemy ścisły kontakt z naszymi klientami, a nasi pracownicy są do ich dyspozycji, aby udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania.
  • i wreszcie – zapewnienie stałej ciągłości funkcjonowania biznesu. W ciągu ostatniego miesiąca stopniowo rozbudowywaliśmy i usprawnialiśmy nasze plany zachowania ciągłości działania biznesu. Jak dotąd funkcjonujemy w obecnym otoczeniu bez istotnych incydentów i przeszkód, co świadczy o skuteczności naszych planów awaryjnych.

Komitet Zarządzający Amundi odbywa codzienne posiedzenia w celu oceny sytuacji i podejmowania decyzji o odpowiednich krokach, niezbędnych w obecnym otoczeniu operacyjnym i warunkach na rynkach finansowych. Komitet Zarządzający Grupy działa przy wsparciu podobnych organów w każdej z naszych lokalizacji na całym świecie.

Jednocześnie zapewniamy, że Amundi Polska TFI S.A. nieustająco dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najwyższą jakość świadczonych usług i wiarygodne informacje. Eksperci inwestycyjni z Grupy Amundi, będącej europejskim liderem w zarządzaniu aktywami, na bieżąco analizują dynamiczną sytuację i możliwe scenariusze rynkowe. Komentarze te są publikowane na naszej stronie internetowej. W związku z tym zachęcamy Państwa do śledzenia wszystkich komunikatów i aktualności.

 

Niezmiennie do Państwa dyspozycji pozostają Doradcy dystrybutorów funduszy inwestycyjnych Amundi. Dokładają oni wszelkich starań, aby zapewnić Państwu przede wszystkim bezpieczną, ale również wygodną obsługę, dlatego zachęcają do korzystania z różnych form kontaktu z bankiem bez wychodzenia z domu. Wszystkie szczegóły dotyczące obsługi znajdą Państwo na stronach internetowych dystrybutorów naszych funduszy:

Do Państwa dyspozycją pozostają również pracownicy infolinii, pod numerem telefonu:

22 588 18 80. Przypominamy, że infolinia działa w godzinach 9.00 -17.00.

Obecny kryzys jest bez precedensu co do skali oddziaływania. Trudno przewidzieć, jak długo potrwa.

 

Nasze zespoły regularnie informują Klientów o wszelkich wydarzeniach i pozostają do ich dyspozycji w każdej chwili.

 

Informacja przygotowana 24 marca 2020 r.

Inne wiadomości